Vi blir Praktiska Gymnasiet Linköping!

I augusti 2021 gick vi samman med Hagströmska Gymnasiet och Praktiska Gymnasiet Linköping. Vi har tagit vara på det bästa från alla tre skolor och vill tillsammans skapa Linköpings bästa yrkesgymnasium. Namnet på den nya skolan blir Praktiska Gymnasiet Linköping. Du som har tänkt söka en utbildning på Framtidsgymnasiet gör nu din ansökan till Praktiska Gymnasiet Linköping istället.

Praktiska Linköping

Program

Höstterminen 2021 gick vi samman med Praktiska Gymnasiet Linköping. Du som tänkt söka till utbildningar på Framtidsgymnasiet Linköping ska alltså söka till Praktiska Gymnasiet Linköping istället.

FRAMTIDSGYMNASIET <3 PRAKTISKA GYMNASIET

Öppet Hus

Välkommen till vårt gymnasium i Linköping Under öppet hus får du träffa våra elever och lärare, du kan ställa frågor om våra program och samtidigt se dig om i skolan.

Kika gärna in på vårt Digitala öppna hus där vi berättar mer om vad skolan har att erbjuda.